Portale społecznościowe oszałamiającymi platformami do marketingu

Coraz to większa ilość marketerów zauważa ogromne możliwości działania reklamy na portalach społecznościowych. Już w tym czasie, większość firm, uznanych marek, podaje swoim odbiorcom kontakt na jedna z platform społecznościowych. Serwisy te, jako miejsce spotkań nieograniczonej liczby entuzjastów internetu, są również miejscem do dyskusji, wymiany poglądów, oceny towarów.

Internauci tworzą swoiste kluby jednoczące wielbicieli, hołdowników wyznaczonych produktów, usług, działań – sprawdź prowadzenie fanpage cennik. Jeden fanpage, to chociaż 50 fanów. Takich fanpage’y jest najwięcej, bowiem ponad 60 tysięcy. Dla zamiarów reklamowych, im znacznie większy fanpage, tym lepsze dotarcie z reklamą. Kilka lokalnych profili pozyskało dotychczas od kilkudziesięciu tysięcy do kilkuset tysięcy fanów, co ujawnia jak wielki jest to potencjał reklamowy.

Taka ilość entuzjastów, miłośników danego profilu, jest już reklamą samą w sobie. Solidne artykuły będą zrzeszały obszerną ilość fanów, jest to nieuniknione. Fani odnaleźli swoje miejsce do wymiany opinii, wrażeń, do dyskusji – tak de facto, to oni mają w tej chwili potencjał do dalszego tworzenia wizerunku danego profilu.

🧾 ARTYKUŁ SPONSOROWANY
1 komentarz
Dodaj komentarz
Możesz także polubić