O czym należy pamiętać podczas wyboru reklamowych gadżetów

Każda firma prowadzi jakieś marketingowe działania, a różnorodność rozmaitych sposobów jest bardzo duża. Jedną z nich jest dawanie klientom różnych przedmiotów reklamowych. Takie praktyki cieszą się coraz większą popularnością, gdyż w rękach sprawnych marketingowców są zwyczajnie bardzo skuteczne. I nie będzie tu chodzić o bezpośrednie przełożenie na wyniki sprzedaży, gdyż gadżety reklamowe przeważnie tego nie dają wprost. Dużo ważniejsze jest budowanie widoczności danej marki pośród konkurentów czy też większa lojalność klientów.

Chyba wszyscy lubimy dostawać upominki, i sporo osób z tego powodu czuje się w jakiś sposób zobowiązanych, takie zjawisko powszechnie jest znane w psychologii. Takim sposobem za pomocą zwykłego pendriva czy kubka, który trafi do rąk odpowiedniej osoby, da się zdobyć lub utrzymać kontrakty o znacznie większej wartości. Takie gadżety reklamowe dla firm, jeśli nadrukowane mają logo firmy, na trwałe się pojawiają u wielu osób. Szczególnie jeżeli są praktyczne i użyteczne, to po prostu klienci chętnie z nich korzystają, a przy tym cały czas widzą daną markę.

A to naprawdę bardzo mocno przekłada się na lojalność podczas kolejnych zakupów. Dużą rolę odgrywa również sama konkurencja. Jeżeli wszystkie firmy z branży przy najróżniejszych okazjach wręczają swoim klientom gadżety reklamowe z logo, to jeśli się nie chce pozostać z tyłu należy robić dokładnie to samo. Inaczej zostanie się zapamiętanym jako ktoś, kto nie specjalnie dba o relacje z klientami i nie chce im nawet symbolicznego kubka sprezentować.

🧾 ARTYKUŁ SPONSOROWANY
1 komentarz
Dodaj komentarz
Możesz także polubić